Operátor/ka zákazníckeho centra Hlavný pracovný pomer, centrála Námestovo

Mali by ste spĺňať:

znalosť práce s výpočtovou technikou na úrovni používateľa (kancelárske nástroje + práca v CRM po zaškolení), nadpriemerný prehľad v oblasti telekomunikačných služieb, výborné komunikačné schopnosti, skúsenosti s predajom sú vítané

ČO BUDE VAŠOU PRACOVNOU NÁPLŇOU?

  • kontakt so zákazníkmi osobne, telefonicky a písomne
  • starostlivosť o existujúcich zákazníkov 
  • riešenie zákazníckych požiadaviek
  • administratíva spojená s vybavovaním požiadaviek zákazníkov
 

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:

  • zodpovednosť
  • samostatnosť
  • prozákaznícke myslenie
  • dôslednosť
  • tímovosť
  • asertivita
 

POZÍCII VYHOVUJÚ UCHÁDZAČI SO VZDELANÍM:

  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • študent vysokej školy
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Čo ponúkame?

  Ak ste presvedčený/á, že hľadáme práve vás, dajte nám vedieť a pošlite svoje CV a taktiež aj motivačný list na e-mail: mail@dsidata.sk

Informácie o výberovom konaní.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.