Operátor technickej podpory / helpdesk Hlavný pracovný pomer

OSTATNÉ ZNALOSTI:

Informatika, počítačové siete, IT - je vítané
Anglický jazyk - úplný začiatočník (A1)
Práca s počítačom - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy

ČO BUDE VAŠOU PRACOVNOU NÁPLŇOU?

  • prijímanie požiadaviek užívateľov služieb (televízia, internet, pevná telefónna linka, hostingové služby, ...) 
  • analýza, spracovanie a riešenie požiadaviek
  • monitoring a dohľad sietí a služieb
 

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:

  • znalosť práce s VT a počítačovými sieťami
  • prehľad v oblasti internetu a dátových komunikácií
  • komunikačné schopnosti
  • schopnosť reagovať v neštandardných situáciách
  • schopnosť nájsť riešenia problémov
  • zmysel pre službu zákazníkovi
  • dôslednosť
  • bezúhonnosť
 

POZÍCII VYHOVUJÚ UCHÁDZAČI SO VZDELANÍM:

  • základné vzdelanie
  • stredoškolské bez maturity
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  • vysokoškolské III. stupňa

Čo ponúkame?



Viaceré atraktívne firemné benefity (služobný telefón a notebook, internet + TV služby doma bezplatne, podpora práce home office), zázemie stabilnej a silnej spoločnosti, plat 1100,- € brutto, pravidelné mesačné odmeny za služby a odmeny za odbornosť a výkony.


Ak ste presvedčený, že hľadáme práve Vás, dajte nám vedieť a pošlite svoje CV a taktiež aj motivačný list na e-mail: jozef.lipnican@dsidata.sk
 

Informácie o výberovom konaní.

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky životopisy spolu s motivačnými listami budú starostlivo posúdené. Kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov.