dsidata

Kontaktujte našu technickú podporu ...

 

telefonicky

  • Zavolajte na VIP linku technickej podpory   02 33 015 015 a následnej postupujte podľa hlasového sprievodcu.

Viac informácií

e-mailom

  • Napíšte e-mail, v ktorom stručne popíšete Vašu požiadavku a odošlite ho na adresu technickej podpory hotline@dsidata.sk.


Viac informácií

ticketom v zákazníckej zóne

  • Napíšte nám Vašu požiadavku prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na www.flexi.sk.


Viac informácií

 

 


 

Sme tu pre Vás 7 dní v týždni

Denne sme pripravení riešiť Vaše technické požiadaky a prípadné problémy s poskytovanými službami. 

Kontaktovať nás možete telefonicky na bezplatnom čísle 02 33 015 015e-mailom na hotline@dsidata.sk alebo príspevkom z ticketového systému zákazníckej zóny na stránke www.flexi.sk

 

1. Zavolajte na VIP linku technickej podpory 02 33 015 015 a postupujte podľa hlasového sprievodcu

Na začiatku hovoru zadajte Váš autorizačný kód, ktorý ste obržali pri podpise zmluvy.

V stručnosti popíšte problém. Pracovník technickej podpory si Vás podľa nahláseného mena, alebo zobrazeného telefónneho čísla vyhľadá v informačnom systéme. Zapíše nahlásenú požiadavku do informačného systému a začne ju riešiť. Záznam o nahlásenej chybe máte k dispozícii aj cez svoju Zákaznícku zónu na stránke www.dsidata.sk

Pre našich business zákazníkov je technická podpora zabezpečovaná kontinuálne osobitným oddelením so zvýšenou prioritou v porovnaní s retailovými zákazníkmi.

 

 


 

2. Napíšte e-mail na hotline@dsidata.sk

Požiadavku, resp. problém môžete nahlásiť písomne e-mailom na adrese hotline@dsidata.skPo jej prijatí budete obratom do pár minút notifikovaný automatickou odpoveďou. Súčasťou automatickej odpovede je aj zaslanie čísla pod ktorým je Vaša požiadavka u nás evidovaná. 

Pre našich business zákazníkov je technická podpora zabezpečovaná kontinuálne osobitným oddelením so zvýšenou prioritou v porovnaní s retailovými zákazníkmi.

 


 

3. Napíšte nám prostredníctvom zákaznícej zóny na www.dsidata.sk

Pokiaľ máte možnosť napísať nám prostredníctvom ticketového systému zákazníckej zóny na našej webovej stránke, postupujte takto. Cez modrú záložku Prihlásenie” sa prihláste do zákazníckej zóny. V menu Moje flexi / Pomoc a podpora / Ticketový systém môžete nahlásiť Váš problém, poruchu alebo požiadavku.

Stručne popíšte Váš problém a správu odošlite. Automaticky sa priradí k Vášmu užívateľskému profilu, čo uľahčí a urýchli komunikáciu s operátorom. Požiadavka bude vybavená rovnako ako telefonát, či e-mail.

Pre našich business zákazníkov je technická podpora zabezpečovaná kontinuálne osobitným oddelením so zvýšenou prioritou v porovnaní s retailovými zákazníkmi.