Telefonovanie
Aj keď pod pojmom "telefón" v dnešnej dobe každého manažéra napadne mobilný telefón, dôležitou súčasťou firemnej kultúry je telefónna komunikácia prostredníctvom telefónnej ústredne, telefónnych klientov a integrovanej telefónnej inteligencie.
IP telefónia poskytuje možnosti telefonovania do pevných sietí, mobilných sietí a do zahraničia za výhodné poplatky v sekundovej tarifikácii. Okrem úspor prináša možnosti na integráciu rôznych funkcií a služieb pre zákazníkov.
Samozrejmosťou je pridelenie geografického telefónneho čísla, alebo prenos pôvodných čísel od iného operátora.
Výhodou technológie VoIP
je nízka počiatočná investícia do hardvéru a do zriadenia služby. K takejto výraznej úspore dochádza ideálne pri využívaní služby virtuálnej ústredne, kedy nie je potrebné investovať do samostatného hardvéru, ale systém ústredne je prevádzkovaný na virtuálnom serveri v našom dátovom centre, mimo lokálnej siete zákazníka.
Tieto vlastnosti priamo súvisia s ďalšou výhodou, ktorou je škálovateľnosť. Prispôsobíme riešenie presne podľa vašich potrieb a riešenie môže prirodzene rásť spolu s vami.
K hlasovým službám historicky patrí aj faxová služba. V našej ponuke má však virtuálnu formu, kedy je fax prijímaný na určenom tel. čísle a v podobe e-mailovej správy doručený prijímateľovi.
Funkcie a vlasnosti:
- virtualizácia ústredne v cloude
- on-line prehľad hovorov a billingu
- tvorba hlasového sprievodcu IVR
- rozpoznávanie volajúceho
- nahrávanie hovorov
- rôzne modely vyzváňania v pracovných skupinách
- časové profily pre IVR a smerovanie hovorov
- bezplatné čísla 0800, zvýhodnené čísla 0850, špeciálne a štandardné geografické čísla
- CLIP, CLIR
- konferenčné hovory
- smerovanie, blokovanie, prepájanie
- odkazové hlasové schránky
- virtuálne GSM brány
- monitoring a zálohovanie ústredne
Informácia pre využívanie tiesňových volaní (112, 150,155, 158, ...):
Ako poskytovateť hlasovej služby sme povinní oznámiť úradom adresu, kde je daná služba zriadená. Ak budete volať na tiesňové číslo z iného miesta ako je uvedené v našom systéme, je potrebné o tom informovať operátora tiesňovej linky. Je preto vhodné uvádzať správnu adresu, kde telefónnu službu využívate.
Kontaktujte nás, radi Vám predstavíme náš produkt a pripravíme ponuku riešenia:
KONTAKTUJTE NÁS